For the lover of interior design...

Welcome and thank you for visiting.

To my blog followers, I thank you for your support.

My ‘Design Desire’ blog is aiming to share my interior design knowledge with anyone who is interested in the subject. Also available in Malay translation (2011 – 2015). I hope you will follow my DESIGN DESIRE journey...

If you like to work with me, simply visit my interior design website and please contact me.


DESIGN DESIRE TOPIC OF THE WEEK:


Tuesday 1 January 2013

DESIGN DESIRE... NOW

To my wonderful readers...

It is 2013 and this is Design Desire blog's third year... and yes I'm still here. Again, I have succeeded in what I want to deliver with this blog.

2012 was a very interesting year. Design Desire has been mentioned and featured again in my guest Interior Design segments in '(HOT) Hello On Two', a Malaysian breakfast TV show including other media interviews. 
I have also released my book 'Donna Summer The Thrill Goes On - A Tribute'. A book celebrating Donna Summer's recording and artistic achievements and traces her creative journey in the world of entertainment. The Kindle version was marketed on the 22nd May 2012 and the hardcover was released on the 6th September. Early 2013 the paperback edition will be available. Who knows maybe my next book venture will be about interior design? Wait and see...

What's next for Design Desire? The answer is Design Desire will continue with its topics for another year... at least. The following lists are the 5 most popular topics for 2012:

Yes it is interesting to know what my readers like to read... I must say writing a blog is time consuming, still I will always have the desire to write and share interesting findings with all of you. For 2013, I decided to deliver a monthly topic or simply just share some wonderful images for interior design ideas.
Finally, I wish my readers and blog commenter's a big Thank You and make 2013 a great year.

DESIGN DESIRE... NOW Malay Translation:

Untuk pembaca saya...

Kini kita di dalam tahun 2013 dan ini adalah tahun ketiga blog Design Desire... dan pasti saya masih di sini. Sekali lagi, saya telah berjaya dalam apa yang saya mahu sampaikan.

2012 adalah tahun yang sangat menarik. Design Desire telah disebut dan dipaparkan lagi dalam segmen Interior Desing saya didalam '(HOT) Hello On Two', TV Malaysia serta disebut diwawancara media yang lain.

Saya juga telah mengeluarkan buku 'Donna Summer Thrill The Goes On - A Tribute'. Sebuah buku meraikan rakaman dan pencapaian seni Donna Summer dan kesan perjalanan kreatif beliau dalam dunia hiburan. Versi Kindle telah dipasarkan pada 22 Mei dan hardcover telah dikeluarkan pada 6 SEPTEMBER. Awal 2013 edisi paperback akan disediakan. Siapa tahu mungkin usaha buku saya seterusnya adalah tentang reka bentuk dalaman? Tunggu dan lihat...

Jadi apa seterusnya perjalanan Design Desire? Jawapannya ialah Design Desire akan terus dengan topik-topiknya untuk setahun lagi... Senarai berikut adalah 5 yang paling popular topik untuk 2012:


Saya rasa seronok and menarik sekali bila mengetahui apa yang pembaca saya suka baca ... Saya mesti mengatakan bahawa menulis blog memakan masa, tapi saya masih akan sentiasa mempunyai keinginan untuk menulis dan berkongsi ilham yang menarik dengan anda semua. Bagi 2013, saya memutuskan untuk menyampaikan topik bulanan atau hanya sekadar berkongsi beberapa imej menarik untuk idea-idea reka bentuk dalaman.

Akhirnya, saya sampaikan jutaan Terima Kasih kepada pembaca dan commenter blog ini dan  jadikan 2013 tahun yang hebat.

You might also like:

No comments:

Post a Comment