For the lover of interior design...

Welcome and thank you for visiting.

To my blog followers, I thank you for your support.

My ‘Design Desire’ blog is aiming to share my interior design knowledge with anyone who is interested in the subject. Also available in Malay translation (2011 – 2015). I hope you will follow my DESIGN DESIRE journey...

If you like to work with me, simply visit my interior design website and please contact me.


DESIGN DESIRE TOPIC OF THE WEEK:


Wednesday 21 December 2011

THE CHRISTMAS SPIRIT - CHRISTMAS IS HERE!

To everyone who follows my blog...

For the past few weeks I have shared with you my Christmas Memories... for the first time I have written something other then design. It is simply a tribute topic for me to everyone who  celebrates Christmas. 





This will be my final blog of 2011. The season is wonderful... 

Christmas is a magical time for all those who celebrate it. Christmas is nothing if not about love and friendship! Maybe that ‘ONE’ year in 2000 I had nothing special cooked for the table but... 

I am still fit and healthy and have my loving parents and friends to wish me JOY!

Note: images taken from the Internet - some examples of gift wrapping and a selected Christmas Tree images.




















I wish everybody A VERY HAPPY CHRISTMAS.





THE CHRISTMAS SIPIT - CHRISTMAS IS HERE Malay Translation:


Kepada semua orang yang mengikuti blog saya ...


Bagi beberapa minggu yang lalusaya telah berkongsi dengan anda kenangan perayaan Krismas saya... Saya telah menulis sesuatu yang berbeza buat kali pertama iaitu topicnya tidak berbincang tentang rekaaan hiasan dalaman. Ia hanya sebuah topik penghormatan bagi saya untuk semua orang yang merayakan perayaan Krismas

Hari ini saya akan menyampaikan topik terakhir bagi bulan Disember juga untuk menutup tahun 2011.


Musim perayaan Krismas ini selalunya indah... 

Krismas adalah masa yang ajaib bagi semua orang-orang yang menyambutnyaKrismas tidak lengkap jika tida rasa hormat and kasih sayang dan persahabatanMungkin bahawa hanya 'SATU' tahun pada tahun 2000saya tidak mempunyai apa-apa yang istimewa untuk dimasak dan untuk di hidang kan di atas meja tetapi... Saya masih sihat dan mempunyai kasih sayang ibu bapa dan rakan-rakan saya yang berhagia dengan kesihat and kejayaan saya!


Di sini saya berikan beberapa contoh pembalut hadiah dan gambar-gambar hiasan pokok Krismas.


Saya ingin ucapkan SELAMAT HARI KRISMAS.


You might also like:

No comments:

Post a Comment